מועדון לילה

שלא כהרגלי אני עושה כמה הבהרות לפני שאני מתחיל את הסיפור:
1. עשיתי מעט שימוש בשפה גסה. הרשתי לעצמי בגלל שזה חלק מרוח הסיפור. אני מתנצל אם זו פוגע במישהו.
2. למרות שיהיה לכם קשה לדמיין אותי בסיטואציה המתוארת אני מתחייב לאמיתות המלאה של הדברים.
3. יש לסיפור רובד פילוסופי מתחת לתוכן השטחי המסופר ולכן בחרתי להציג אותו בפניכם.
4. אין לי שום בעיה עם הומואים, זה פשוט חלק מהסיפור.
5. אני מניח שהסיטואציה המתוארת נורמאלית לחלקכם מחיי היומיום הבליינים. לי היא לא.

תוך כדי הנדודים שלי ממקום למקום אני מתארח בבתים של חבר'ה מקומיים דרך אתר שנקרא CouchSurfing.com - זו רשת חברתית של אנשים שמוכנים שמטיילים יבואו לישון בבית שלהם. בהלסינקי, בירת פינלנד התארחתי אצל בחור הודי שלומד ועובד שם.
בערב יצאנו לבלות בעיר הגדולה. בהתחלה חשבתי שרק הולכים לשתות משהו אבל אז פתאום נכנסנו למועדון לילה חי ורועש. כבר מההתחלה משהו היה נראה לי מוזר ואז פתאום הבנתי שזה לא סתם מועדון - זה מועדון הומואים. יכול להיות שמה שהסגיר לי את העובדה הזאת היה ש-90% מהנוכחים היו גברים וש-90% מהגברים היו אחד עם השני.
חשוב לי לציין שבארץ מעולם, אבל מעולם לא הלכתי למועדון לילה ואני כמובן, אם היה ספק, לבוש בבגדי טיולים, סנדלים וגרביים.
הדבר הבא שאמרתי לעצמי היה "כוס אמק, מה קרה? באתי עד לכאן כדי ללכת לישון מוקדם? מה אני הומו?" החלטתי שזהו, אני לא שם זין על אף אחד ושאני הולך על זה עד הסוף.
בסנדלים, במיוחד כאלה שפתוחים מאחורה קשה לרקוד אז זרקתי אותם בצד, נכנסתי לרחבה והתחלתי לנוע עם קצב המוזיקה. החלטתי שאני לא מנסה לרקוד לפי איזהשהם מוסכמות, עצמתי עיניים ופשוט זרמתי עם גוף משוחרר עם הקצב ותחושות הבטן.
די מהר הבנתי שאני מושך הרבה תשומת לב חיובית. כנראה שהנוכחים מעולם לא ראו במקום הזה מישהו שלבוש בסחבות לא ממש אופנתיות, רוקד יחף, עם עיניים עצומות ובאיזה סגנון לא ברור משלו. כנראה שהצורה שבה התנהגתי שידרה כלפי חוץ ביטחון עצמי רב ושזה משהו שמחפשים במקום כזה. אני מצידי פשוט לא היה אכפת לי מאף אחד מסביבי ופשוט התנהגתי כמו שהייתי מתנהג אם הייתי לבד.
אני יכול להעיד על לפחות 3 בחורים וכוסית אחת שהתחילו איתי באופן ברור וגלוי (אני לא אכנס פה לפרטים) ועוד כמה שאני לא משוכנע אבל מאמין שניסו לרמוז לי עם שפת גוף שיש מצב. אני, שלא עניין אותי לפתח משהו שיחקתי אותה קשה להשגה ואני מניח שכמה מהם יצאו די מבולבלים לגבי הנטיות שלי.
לבסוף, לפנות בוקר הלכתי לישון לבדי, מרוצה מעצמי, עם תובנות חדשות על החיים ושברי זכוכיות ברגליים.

אין תגובות: